Przejdź do głównej treści

Zablokowanie / odblokowanie dostępu do bankowości elektronicznej

Data publikacji:

Informujemy, że na stronie logowania do bankowości internetowej udostępniliśmy nową usługę umożliwiającą zablokowanie lub odblokowanie dostępu do bankowości elektronicznej przy użyciu wirtualnego asystenta głosowego (VoiceBot).

Dzięki tej usłudze można w dowolnym czasie zablokować dostęp do bankowości elektronicznej lub wygenerować nowe hasło do logowania bez konieczności wizyty w placówce Banku. 

Jak zablokować dostęp do bankowości elektronicznej?

Instrukcja zablokowania dostępu do bankowości elektronicznej

  • telefonicznie pod numerem telefonu 77 410 91 00 wew. 112, 95 w godz. 7:15-16:30,
  • osobiście w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Namysłowie.

Jak odblokować dostęp do bankowości internetowej?

Instrukcja odblokowania dostępu do bankowości internetowej

  • telefonicznie pod numerem telefonu 77 410 91 00 wew. 112 lub 95 w godz. 7:15-16:30,
  • osobiście w dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Namysłowie.