Przejdź do głównej treści

Fitbit Pay

    Fitbit Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych, która umożliwia dokonywanie zakupów w sklepach za pomocą zegarków. Z Fitbit Pay możesz korzystać wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe.

    Usługa Fitbit Pay działa z kartami kredytowymi i debetowymi Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku.

    Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu!

    Mobilne płatności zbliżeniowe przy użyciu zegarka Fitbit Pay, możliwe są po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki temu możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień.

    Usługa Fitbit Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych, w tym z kartami Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty.

    Dlaczego warto?

    • Łatwa aktywacja i szybkie potwierdzanie transakcji
    • Płatności zbliżeniowe bez konieczności dostępu do Internetu
    • Wygoda płacenia za zakupy Twoim zegarkiem Fitbit (nie musisz mieć przy sobie telefonu!)
    • Możliwość dodania do Fitbit Pay kilku kart kredytowych lub / i debetowych
    • Możliwość dodania do Fitbit Pay kilku kart kredytowych lub / i debetowych
    • Bezpieczne zakupy: numer Twojej karty nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach Fitbit, nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas płatności

    Przydatne informacje

    Z jakimi urządzeniami Fitbit działa Fitbit Pay?

    Z płatności Fitbit Pay możesz korzystać na urządzeniach: Fitbit Versa 2, Fitbit Versa 2 Special Edition, Fitbit Charge 3 Special Edition, Fitbit Ionic

    Sprawdź jakich urządzeń Fitbit można używać do dokonywania płatności

    Jak zacząć korzystać z Fitbit Pay?
    • Pobierz najnowszą wersję aplikacji Fitbit na smartfona
    • Upewnij się, że zegarek Fitbit jest naładowany
    • Otwórz aplikację Fitbit na swoim telefonie i przejdź do ustawień zegarka
    • Stuknij Fitbit Wallet i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby dodać kartę
    • Jeśli nie utworzyłeś wcześniej kodu PIN dla swojego zegarka, zostaniesz poproszony o jego ustawienie
    • Wprowadź dane swojej karty
    • Przeczytaj i zaakceptuj Regulamin
    • Wprowadź kod uwierzytelniający, który otrzymasz w formie SMS na swój numer telefonu komórkowego, zarejestrowany w naszym systemie
    Jak płacić zegarkiem z Fitbit Pay?
    • Naciśnij i przytrzymaj lewy przycisk na zegarku przez 2 sekundy. Przesuń palcem do ekranu płatności, jeśli nie jest wyświetlany
    • Jeśli pojawi się monit, wprowadź 4-cyfrowy kod PIN zegarka. Twoja domyślna karta pojawi się na ekranie
    • Aby zapłacić domyślną kartą, przytrzymaj nadgarstek w pobliżu terminala płatniczego
    • Gdy płatność się powiedzie, zegarek wibruje, a na ekranie pojawi się potwierdzenie
    Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie Fitbit Pay?

    Płać bez obaw z Fitbit Pay!

    • Korzystanie z Fitbit Pay jest bezpieczniejsze niż używanie tradycyjnej karty kredytowej lub debetowej
    • Każda transakcja Fitbit Pay wymaga użycia osobistego 4-cyfrowego kodu PIN w celu dodatkowej ochrony
    • Numer Twojej karty i tożsamość nie są udostępniane sprzedawcy, a rzeczywiste numery kart nie są przechowywane na Twoim urządzeniu – zamiast tego używany jest unikalny numer tokena
    Które karty mogę dodać do Fitbit Pay?

    Wszystkie karty wydane w Grupie BPS (kredytowe i debetowe, Visa® i Mastercard®), z wyłączeniem naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego.

    Gdzie można płacić Fitbit Pay?

    Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe.
    Szukaj miejsc oznaczonych logo:pay

    Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?

    Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.

    Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby zapłacić Fitbit Pay?

    Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.

    Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?

    Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

    Napisz do nas

    Infolinia czynna jest od pon. - pt.: 07:15-15:15

    77 410 91 00 (Koszt połączenia wg stawki operatora)

    Adres do e-Doręczeń:

    AE:PL-29870-58504-BDFGB-22  

    Zastrzeż kartę

    W przypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać zastrzeżenia używając jednej z poniższych metod:

    • telefonicznie poprzez Infolinię Banku +48 86 215 50 50;
    • telefonicznie za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart +48 828 828 828;
    • za pośrednictwem portalu kartowego https://www.kartosfera.pl/;
    • za pośrednictwem bankowości elektronicznej;
    • osobiście w placówce Banku.

     Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.


    Zablokuj bankowość elektroniczną (internetową/mobilną/BLIK-a)

    W przypadku stwierdzenia nieuprawnionego dostępu do bankowości elektronicznej lub utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia środków dostępu, dostęp do bankowości elektronicznej można zablokować używając jednej z poniższych metod:

    • na stronie logowania do bankowości internetowej https://www.bsnamyslow.com.pl/ (usługa dostępna 24/7);
    • telefonicznie pod numerem telefonu +48 77 410 91 00  wew. 112, 95 czynnym pon.-pt. w godz. 7:15-16:30;
    • osobiście w placówce Banku.