• Garmin Pay

    Garmin Pay

    Garmin Pay to usługa transakcji zbliżeniowych, opracowana z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu, czy przekąsić coś podczas wycieczki rowerowej, Garmin Pay umożliwia szybkie i proste zakupy wyłącznie przy użyciu zegarka.

    Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu!

    Mobilne płatności zbliżeniowe przy użyciu zegarka Garmin, możliwe są po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki temu możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień.

    Usługa Garmin Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych, w tym z kartami Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty.

    Dlaczego warto?

    Łatwa aktywacja i szybkie potwierdzanie transakcji
    Płatności zbliżeniowe bez konieczności dostępu do Internetu
    Wygoda płacenia za zakupy Twoim sportowym zegarkiem Garmin (nie musisz mieć przy sobie telefonu!)
    Możliwość dodania do Garmin Pay kilku kart kredytowych lub / i debetowych
    Bezpieczne zakupy: numer Twojej karty nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach Garmin, nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas płatności

    Przydatne informacje

    Jak zacząć korzystać z Garmin Pay?
    • Pobierz aplikację Garmin Connect gp223 na telefon z systemem Android lub iOS
    • W aplikacji Garmin Connect Mobile wyszukaj swój zegarek i połącz go z aplikacją używając przycisku „synchronizuj”. W aplikacji wybierz opcję Garmin Pay, a następnie Utwórz portfel
    • Dodaj kartę, wprowadź dane karty, zaakceptuj warunki korzystania z usługi
    • Potwierdź dodanie karty kodem SMS
    Jak płacić zegarkiem z Garmin Pay?

    Wystarczą dwa kroki, aby uzyskać dostęp do usługi:

    • Na zegarku wybierz portfel – naciśnij i przytrzymaj przycisk akcji/menu i wybierz ikonę portfela
    • Wpisz 4-cyfrowe hasło i przyłóż zegarek do terminala

     

    To wszystko. Nie trzeba wyjmować telefonu, karty ani pieniędzy.

    Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie Garmin Pay

    Usługa Garmin Pay chroni Twoje dane, wykorzystując przypisane do zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy płacisz. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Numer Twojej karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Garmin. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw.

    Usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.

    Które karty mogę dodać do Garmin Pay i czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?

    Wszystkie karty wydane w Grupie BPS (kredytowe i debetowe, Visa® i Mastercard®), z wyłączeniem naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego.

    Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

    Gdzie można płacić Garmin Pay?

    Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe.
    Szukaj miejsc oznaczonych logo:pay

    Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?

    Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.

    Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby zapłacić Garmin Pay?

    Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.

    Infolinia czynna jest od pon. - pt.: 07:15-15:15

    77 410 91 00 (Koszt połączenia wg stawki operatora)

    Zastrzeż kartę oraz BLIK

    W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać zastrzeżenia. Można to zrobić na kilka sposobów:

    - telefonicznie poprzez Infolinię Banku tel.: +48 86 215 50 50

    - telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart tel.: +48 828 828 828

    - osobiście w placówce Banku

    - za pośrednictwem portalu kartowego dostępnego na Portal Kartowy

    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.


    Blokowanie Bankowość internetowa

    W przypadku stwierdzenia nieuprawnionego dostępu do bankowości elektronicznej lub utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia środków dostępu, dostęp do bankowości elektronicznej można zablokować pod numerem telefonu 77 4109 109 czynnym całą dobę, przez 7 dni w tygodniu.

    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Namysłowie Plac Wolności 12, 46-100 Namysłów, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym w Opolu VIII Wydział Gospodarczy KRS 0000014004, NIP 752-000-02-40 REGON 000504479.