• Google Pay

    Google Pay

    Płać wygodniej, szybciej i bezpieczniej! 

    Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia telefonem lub zegarkiem z systemem Android. Aplikacja ta bezpiecznie przechowuje Twoje dane i umożliwia płacenie za pomocą telefonu w sklepach stacjonarnych posiadających terminale płatnicze akceptujące płatności zbliżeniowe oraz w aplikacjach i na stronach internetowych wspierających płatności Google Pay.

    Płacąc za pomocą Google Pay, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego Banku. Takie transakcje są łatwe, bezpieczne i poufne. Dane Twojej karty pozostają bezpieczne, ponieważ nie są przechowywane w urządzeniu ani udostępniane podczas transakcji. Zyskujesz też wygodę – teraz na zakupy nie musisz zabierać portfela bo wystarczy, że masz ze sobą swój telefon lub smartwatch z systemem Android.

    Z Google Pay możesz korzystać we wszystkich punktach oznaczonych logo:

    ikonaGP

    Dlaczego warto?

    Nie musisz nosić przy sobie portfela czy karty płatniczej
    Większe bezpieczeństwo niż podczas płatności kartą: sprzedawca w sklepie nie widzi numeru Twojej karty, tylko konta wirtualnego
    Płatności mobilne za pomocą telefonu są możliwe w tysiącach miejsc: w sklepach stacjonarnych, aplikacjach mobilnych podczas zakupów internetowych
    Dane Twojej karty nie są przechowywane w telefonie

    Przydatne informacje

    Jak zacząć korzystać z Google Pay na telefonie?

    ikonaGP2

    Dodanie karty płatniczej do usługi Google Pay jest proste – poniżej podpowiadamy jak to zrobić!

    • Pobierz darmową aplikację Google PayTM ze sklepu Google Play (musisz mieć konto Google i zaakceptować warunki usługi)
    • Zarejestruj się w aplikacji i dodaj kartę Banku BPS (musisz posiadać aktualną kartę kredytową debetową lub prepaid), postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie urządzenia (musisz posiadać urządzenie mobilne obsługujące technologię NFC oraz telefon z Androidem w wersji 5.0 (Lollipop) lub wyższej)

     

    Gotowe! Płać telefonem jak kartą – wybudzając go i zbliżając do terminala płatniczego!

    Pobierz aplikację Google Pay

    Zrzut ekranu 2023 08 07 113927

    Jak zacząć korzystać z Google Pay na zegarku?

    Google Pay możesz używać także wtedy, gdy chcesz zapłacić zegarkiem. To możliwe, jeśli tylko Twój smartwatch posiada system operacyjny Wear OS w wersji co najmniej 2.0 oraz ma wbudowany moduł NFC służący do płatności zbliżeniowych.

    • Na zegarku otwórz aplikację Google Pay
    • Wybierz „Zacznij korzystać"
    • Ustaw blokadę ekranu
    • Aby dodać kartę, postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie. Uwaga: wykonanie tych czynności spowoduje dodanie karty w aplikacji Google Pay na zegarku (nie na telefonie)


    Gotowe!

    Jak płacić Google Pay przy użyciu telefonu?
    • Wybudź telefon. Nie musisz otwierać aplikacji Google Pay
    • Przyłóż tylną część telefonu do terminala na kilka sekund. Gdy już zapłacisz, na ekranie zobaczysz niebieską ikonę potwierdzenia
    • Postępuj według instrukcji widocznych na ekranie, jeśli się pojawią. W przypadku transakcji powyżej 100 zł, w zależności od ustawień terminala i telefonu oraz wersji aplikacji Google Pay, możesz zostać poproszony o podanie kodu PIN lub potwierdzenie swojej tożsamości na telefonie (np. poprzez odblokowanie go lub przyłożenie palca do czytnika linii papilarnych – zgodnie z ustawieniami telefonu)
    Jak płacić Google Pay przy użyciu zegarka?
    • Na zegarku otwórz aplikację Google Pay
    • Przytrzymaj zegarek nad terminalem do płatności zbliżeniowych, aż usłyszysz sygnał dźwiękowy lub poczujesz w zegarku wibracje
    • Jeśli wyświetli się prośba, wybierz kartę „kredytową” (niezależnie od rodzaju karty)
    • W przypadku transakcji powyżej 100 zł potwierdź swoją tożsamość zgodnie z instrukcjami prezentowanymi na zegarku
    Dowiedz się więcej o bezpieczeństwie Google Pay

    Google Pay dba o bezpieczeństwo Twojej karty na kilka sposobów. Przede wszystkim dane Twojej karty są zaszyfrowane i przechowywane na bezpiecznym serwerze. Każda karta płatnicza skonfigurowana przez Ciebie do płatności w sklepach otrzymuje numer konta wirtualnego (VAN), który sprzedawca widzi podczas zakupów. Dane Twojej karty nie są udostępniane sprzedawcom, gdy dokonujesz płatności w sklepie.

    Zanim zaczniesz korzystać z Google Pay, musisz ustawić ekran blokady urządzenia – gdy jej nie będzie, aplikacja usunie z Twojego telefonu numer konta wirtualnego.

    Co się stanie, kiedy zgubię telefon lub ktoś mi go ukradnie?

    Gdy Twój telefon jest odblokowany, ktoś może użyć go do robienia zakupów w sklepach. Jeśli nie możesz znaleźć telefonu lub został on skradziony, możesz go zlokalizować, zablokować lub usunąć z niego dane, korzystając z usługi Znajdź moje urządzenie.

    Jeżeli zablokujesz urządzenie, korzystanie z Google Pay nie będzie możliwe. Jeśli nie można nawiązać kontaktu z urządzeniem, dane karty mogą zostać usunięte, aby nikt nie miał do nich dostępu. Gdy znajdziesz swoje urządzenie, odblokuj je i dodaj jeszcze raz dane karty lub kart, aby korzystać z Google Pay.

    Pamiętaj, aby udostępnić funkcje lokalizacyjne na swoim urządzeniu, dzięki temu będziesz mógł sprawdzić położenie swojego urządzenia i w razie potrzeby zdalnie zablokować do niego dostęp. Google Pay nie przechowuje danych kart na telefonie, dlatego osoba, która go znajdzie lub ukradnie, nie będzie miała do nich dostępu, nawet jeśli telefon będzie odblokowany.

    Kiedy dane karty zostaną powiązane z kontem Google?

    Dane Twojej karty zostaną powiązane z kontem Google, gdy:

    • kupisz produkt lub usługę Google (np. aplikację czy film w Google Play)
    • dodasz karty bezpośrednio w aplikacji Google Pay lub przeglądarce Chrome

    Więcej informacji na temat danych Twoich kart zapisanych w Google znajdziesz na pay.google.com

    Infolinia czynna jest od pon. - pt.: 07:15-15:15

    77 410 91 00 (Koszt połączenia wg stawki operatora)

    Zastrzeż kartę oraz BLIK

    W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać zastrzeżenia. Można to zrobić na kilka sposobów:

    - telefonicznie poprzez Infolinię Banku tel.: +48 86 215 50 50

    - telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart tel.: +48 828 828 828

    - osobiście w placówce Banku

    - za pośrednictwem portalu kartowego dostępnego na Portal Kartowy

    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.


    Blokowanie Bankowość internetowa

    W przypadku stwierdzenia nieuprawnionego dostępu do bankowości elektronicznej lub utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia środków dostępu, dostęp do bankowości elektronicznej można zablokować pod numerem telefonu 77 4109 109 czynnym całą dobę, przez 7 dni w tygodniu.

    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Namysłowie Plac Wolności 12, 46-100 Namysłów, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym w Opolu VIII Wydział Gospodarczy KRS 0000014004, NIP 752-000-02-40 REGON 000504479.