Przejdź do głównej treści

Pol–Konto VIP

dedykowane dla każdego klienta deklarującego potrzebę posiadania rachunku ceniącego wysoką jakość usług

 

 

    Wysokie oprocentowanie rachunku powoduje, że Twoje pieniądze będą zawsze pracować na Twoją korzyść.

     

    Konto, które spełnia Twoje najwyższe wymagania

     0 zł  0 zł  0 zł  0 zł
     otwarcie rachunku  dostęp do bankowości internetowej  wpłaty i wypłaty gotówkowe  wydanie i wznowienie karty płatniczej

     

    Dlaczego warto?

    • tanie przelewy przez internet
    • możliwość doładowania telefonu
    • wygodna usługa SMS
    • dostęp do usługi CashBack
    • bezpłatna sieć ponad 4000 bankomatów
    • terminowe regulowanie płatności z pomocą zlecenia stałego lub polecenia zapłaty
    • możliwość lokowania nadwyżek finansowych na korzystnie oprocentowanych lokatach terminowych
    • możliwość uzyskania obniżonej prowizji za udzielenie kredytu

    Napisz do nas

    Infolinia czynna jest od pon. - pt.: 07:15-15:15

    77 410 91 00 (Koszt połączenia wg stawki operatora)

    Adres do e-Doręczeń:

    AE:PL-29870-58504-BDFGB-22  

    Zastrzeż kartę

    W przypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać zastrzeżenia używając jednej z poniższych metod:

    • telefonicznie poprzez Infolinię Banku +48 86 215 50 50;
    • telefonicznie za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart +48 828 828 828;
    • za pośrednictwem portalu kartowego https://www.kartosfera.pl/;
    • za pośrednictwem bankowości elektronicznej;
    • osobiście w placówce Banku.

     Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.


    Zablokuj bankowość elektroniczną (internetową/mobilną/BLIK-a)

    W przypadku stwierdzenia nieuprawnionego dostępu do bankowości elektronicznej lub utraty, kradzieży, przywłaszczenia albo nieuprawnionego użycia środków dostępu, dostęp do bankowości elektronicznej można zablokować używając jednej z poniższych metod:

    • na stronie logowania do bankowości internetowej https://www.bsnamyslow.com.pl/ (usługa dostępna 24/7);
    • telefonicznie pod numerem telefonu +48 77 410 91 00  wew. 112, 95 czynnym pon.-pt. w godz. 7:15-16:30;
    • osobiście w placówce Banku.